Tukea yhteydenpitoon ja etäkuntoutukseen

Apua ja tukea yhteydenpitoon poikkeusolosuhteissa

Sosiaalisten suhteiden ylläpito ja kommunikointi ulkomaailman kanssa on tärkeä osa hyvää elämää. Kun kasvokkain kohtaaminen läheisten kanssa ei ole mahdollista, yhteydenpito etänä onnistuu tukevan Yeti-tabletin avulla. Suurikokoinen näyttö tuo perheenjäsenet ja ystävät aidosti lähelle.

Yetitabletia voidaan hyödyntää esimerkiksi palvelu- ja toimintakeskuksissa, ja sitä on mahdollista käyttää myös lääkärin työvälineenä etäkonsultaation tekemiseen.

Kuntoilu, kuntoutus ja viriketoiminta

Yhteydenpidon lisäksi Yetitablet soveltuu monimuotoisiin virikehetkiin kuten lehtien lukuun, tietovisan järjestämiseen, muisteluun tai vaikka maalaus- ja musiikkituokion pitämiseen. Myös etäkuntoutus on Yetitabletin avulla mahdollista. Android-käyttöjärjestelmän myötä Googlen Play-kaupan miljoonat sovellukset ovat käytettävissä!

Helppokäyttöinen YetiCare-palvelukokonaisuus

Uusi YetiCare käyttöliittymä ja palvelukokonaisuus mahdollistaa helpon ja tehokkaan käyttökokemuksen ilman tarvetta tietotekniselle osaamiselle.

Katso alla olevalta videolta, miten Yetitabletia käytetään toimintakeskuksessa. Kokovaihtoehdot ja tekniset tiedot Yetitabletista löytyvät täältä!