Tiedote: Asiakastyömme jatkuu viranomaismääräysten sallimassa laajuudessa

Noudatamme Haltijassa erittäin tarkasti viranomaisohjeita ja seuraamme myös yhdessä asiakkaidemme kanssa poikkeustilanteen kehitystä päivittäin. Haltijan henkilöstö on huolellisen varautumissuunnitelman myötä valmistautunut palvelemaan asiakkaitaan tilanteen edellyttämin menettelyin. Päämiestemme kanssa yhteistyössä tehty  valmistautumisemme näkyy tuotteiden hyvänä saatavuutena näissä poikkeusoloissakin.

Teemme kaikkemme tukeaksemme asiakkaitamme edelleen tässä vaativassa tilanteessa ja huolehdimme siitä, että saamme toimitettua tuotteet ja palvelut niin joustavasti kuin mahdollista olosuhteiden  kannalta tarkoituksenmukaisin keinoin. Apuvälineiden ja hoitotarvikkeiden turvallinen saatavuus ja huollon varmuus on poikkeusoloissakin välttämätöntä.

Terttu Lilja-myymälämme Helsingissä ja Oulussa palvelevat asiakkaita normaalien aukioloaikojensa puitteissa. Ajanvarausasiakkaita otamme vastaan porrastetusti siten, että asiakasturvallisuus tulee huomioiduksi vaadittavalla tavalla.

Hyvästä yhteistyöstä kiittäen,

toimitusjohtaja Leena Munter