Leena Munter-Ollus Haltija Group Oy:n toimitusjohtajaksi

KTM Leena Munter-Ollus (49) on nimitetty Haltijan uudeksi toimitusjohtajaksi. Aiemmin Leena on työskennellyt toimitusjohtajana Mainio Vire Oy:ssä, ManpowerGroupissa sekä talousjohdon tehtävissä useissa yrityksissä.

Kiinnostukseni yhtiötä kohtaan heräsi, kun ymmärsin kuinka merkityksellistä sen toiminta on. Terveyhoidon uudistuksessa on median huomio keskittynyt sairaudenhoitoon ja terveyspalveluihin, mutta merkittäviä asioita tapahtuu myös toimintakykyä ja terveyttä tukevissa toiminnoissa, kuten apuvälineissä ja niihin liittyvissä palveluissa. Niitä kehittämällä onkin saavutettavissa merkittäviä hyötyjä vammautuneiden, liikuntarajoitteisten ja ikääntyvien suomalaiset toimintakyvyn ja elämälaadun parantamisessa.

”Olen todella innoissani. Mahdollisuus tehdä työtä jolla on merkitystä, pitää tehtävässäni todellakin paikkaansa”, kertoo Leena Munter.

”Tavoitteenamme on uudistaa apuvälineliiketoiminta-alaa, niihin liittyviä ratkaisuita ja palveluita. SOTE-uudistus ja sen mahdollistama valinnanvapaus tukee tavoitettamme.  Leena on paras mahdollinen henkilö johtamaan tätä muutosta ja yhtiömme kasvua”, jatkaa yhtiön hallituksen puheenjohtaja, Ari Jokelainen, Sponsor Capital Oy:stä.

Nykyinen toimitusjohtaja, Mika Paavola, jatkaa yhtiön palveluksessa vastaten jatkossa yhtiön päämiessuhteista sekä tarjoaman ja palveluprosessien kehittämisestä.

Lisätietoja:
Leena Munter, Haltija Group Oy