Haltija Group Oy myi Oulun myymälätoimipisteensä Ettonet Oy:lle

Haltija Group Oy on palvellut Oulun alueen asiakkaita Hallituskatu 23:n myymälässä, joka aiemmin oli tunnettu Terttu Lilja Oy:n nimellä. Korkea ammattitaito ja laadukkaat tuotteet ovat vakiinnuttaneet asemansa sekä kuluttajien että terveydenhuollon ammattilaisten keskuudessa. Jotta Oulun myymälä voisi palvella asiakkaitaan vieläkin laajemmin, Haltija Group Oy päätti myydä myymälätoiminnan  kuluttajakaupassa kokeneelle ja pitkäaikaiselle  jälleenmyyjälleen, Ettonet Oy:lle. Liiketoimintakauppa tulee voimaan 1.11.2021.

Oulu Hallituskatu 23:sta tulee Ettonetin kuudes myymälä, ja se tuo laadukkaan tarjoomansa mukaan täydentämään Venosanin, OfaBambergin ja BORTin tukituotteiden valikomaa.  Tutut Haltijan tuotteet ovat siis edelleen saatavilla myymälässä, joka laajenevan valikoimansa myötä palvelee aiempaakin monipuolisemmin myös arjen apuvälineiden asiantuntijana. Tehdyllä liiketoimintakaupalla ei ole  vaikutusta Haltijan kompressio- ja tukituotteiden liiketoimintaan muutoin.

Toimitusjohtaja Leena Munter
Haltija Group Oy