• Skräddarsydda hjälpmedelslösningar för organisationer
  • Lösningar för förflyttning, inredning, hygien, rehabilitering med mera
  • Många referenser från hela Finland

Kontakta oss – vi hjälper!

Våra tjänster till företag

Haltija känner SOTE-branschföretagens verksamhet, marknad och mångsidiga kundbas mycket väl. Genom att kombinera vår kunskap om denna bransch med kompetensen inom hjälpmedel, rehabilitering och välfärdsteknik, kan vi hitta fungerande lösningar i samarbete med våra kunder – oavsett om det är en storskalig lansering av nya tjänster eller individuella inköp.

Vi erbjuder individuella koncept och enskilda produkter från vårt omfattande sortiment av produkter:

  • hjälpmedel för säker rörelse och förflyttning
  • sjukhus- och vårdmöbler
  • madrasser och vaddering som förhindrar trycksår
  • personliga hygienmöbler
  • mångsidiga hjälpmedel för rehabilitering och terapi för yrkes- och hemmabruk
  • specialformade bestick och små hjälpmedel
  • medicinska förnödenheter
  • kommunikations- och miljöledningslösningar
  • sensoriska rum

Användarutbildning och -stöd är alltid en integrerad del av våra tjänster. Vi designar och verkställer också nya sätt att kundspecifikt och mångsidigt använda t.ex. rehabiliteringsutrustning. Exempel på det här är videor som gör det enklare och mer intressant att använda utrustningar.

Schemalagda underhåll och reparationer med snabba svarstider samt utrustningsregister och serviceböcker säkerställer att produkterna fungerar säkert och tillförlitligt. Vår lösning kommer också att bidra till att man uppfyller tillhörande myndighetsinspektioner och rapportering av utrustning.

Expertis och partnerskap

Våra experter går igenom våra kunders tjänstebehov och ansvarar för att våra lösningar väljs med omsorg och fungerar. Vi har ett långsiktigt samarbete med våra kunder, eftersom det är lika viktigt för oss att utrustning, hjälpmedel och tekniklösningar verkligen betjänar sina användare.

I samarbetet och Haltijas kundrelationshanteringsmodell ingår regelbundna kontakter och rapportering om överenskomna ärenden, exempelvis leveransens svarstider, tillgänglighet och kostnadsutveckling.

Allt börjar med designen, så kan vi besöka er för att presentera våra lösningar?