Haltija tuntee hyvin SOTE-alan yritysten toiminnan, markkinan ja monipuolisen asiakaskunnan. Yhdistämällä tämän toimialan tuntemuksen apuvälineiden, kuntoutuksen ja hyvinvointiteknologian osaamiseen saamme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa syntymään toimivat ratkaisut – on sitten kyseessä laajamittainen uusien palveluiden käynnistäminen tai yksittäiset hankinnat.
Tarjoamme yksilöllisiä konsepteja sekä yksittäisiä tuotteita kattavasta valikoimastamme:
- turvalliset liikkumisen ja siirtämisen apuvälineet
- sairaala- ja hoivakalusteet
- painehaavoja ehkäisevät patjat ja pehmusteet
- yksilölliset hygieniakalusteet
- monipuoliset kuntoutus- ja terapiavälineet ammattilais- ja kotikäyttöön
- erityismuotoillut ruokailu- ja pienapuvälineet
- hoitotarvikkeet
- kommunikaatio- ja ympäristönhallintaratkaisut
- aistihuoneet
Käyttökoulutukset ja käyttäjätuki kuuluvat aina olennaisena osana palveluihimme. Lisäksi suunnittelemme ja toteutamme asiakaskohtaisesti räätälöityjä uusia tapoja hyödyntää monipuolisesti muun muassa kuntoutuksen laitteita. Tästä esimerkkinä videot, jotka tekevät laitteiden käytön helpoksi ja kiinnostavaksi.
Määräaikaishuollot ja nopean vasteajan korjaukset sekä laiterekisteri ja huoltokirjat varmistavat, että tuotteet toimivat turvallisesti ja luotettavasti. Ratkaisumme auttaa myös vastaamaan laitteisiin liittyviin viranomaistarkastuksiin ja raportointiin.
Asiantuntemusta ja kumppanuutta
Asiantuntijamme perehtyvät asiakkaidemme palvelutarpeisiin ja vastaavat siitä, että tarjoamamme ratkaisut ovat huolella valittuja ja toimivia. Teemme pitkäjänteistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa, joten meille on yhtä tärkeää, että laitteet, välineet ja rakenneratkaisut todella palvelevat käyttäjiään.
Kumppanuuteen ja Haltijan asiakkuudenhoitomalliin kuuluu säännöllinen yhteydenpito ja raportointi sovituista asioista, kuten toimituksen vasteajoista, tavoitettavuudesta ja kustannuskehityksestä.
Kaikki alkaa suunnittelusta, joten saammeko tulla esittelemään ratkaisujamme?